Sme vám k dispozícii
PO – PI (7.30 hod. – 17.00 hod.)

Zavolajte nám
+421 41/285 81 37

Livechat
Nie sme online

E-mail
info@solidway.sk

Pomoc a podpora

Doručenie tovaru

Podlahy a podlahové príslušenstvo patria z logistického hľadiska k náročnejším skupinám doručovaných tovarov. Tovar je dlhý, ťažký, a častokrát aj veľmi krehký. Najčastejšie je expedovaný na prepravných paletách.

Aj napriek týmto nevýhodám sa nám darí vďaka precíznemu zabaleniu, použitiu ochranných prvkov a starostlivému výberu prepravcov, zabezpečiť jeho bezproblémové a bezpečné doručenie. Možnosti doručenia a osobného odberu nájdete nižšie.

1. Osobný odber - BEZPLATNE

Osobný odber tovaru je možný na našich predajniach:

  • Štrková 973/23A, 010 01 Žilina  (pondelok – piatok, 7:30 – 16:00)
  • CTPark Žilina Airport, Zóna 2, 013 41 Dolný Hričov (pondelok – piatok, 7:30 – 16:00).

V prípade objednania tovaru s využitím možnosti osobného odberu na našich predajniach sa snažíme pripraviť vašu objednávku v čo najkratšom čase. O možnosti vyzdvihnutia pripraveného tovaru vás informujeme notifikáciou cez SMS správu a e-mail. Objednávky je nutné vyzdvihnúť si do 5 pracovných dní od notifikácie, ak nebolo dohodnuté vyzdvihnutie na konkrétny termín.

Pri záujme o využitie osobného odberu odporúčame vopred skontrolovať hmotnostné a objemové parametre objednaného tovaru a prispôsobiť tomu svoje prepravné a manipulačné možnosti. Rozmer tovaru je uvedený pri produktoch, hmotnosť nájdete aj na potvrdení objednávky. V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.

2. Doručenie na adresu zákazníka

Objednaný tovar doručujeme na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike, a to obvykle nasledovný pracovný deň od odoslania z nášho skladu. Pokiaľ je tovar objednaný v pracovných dňoch do 11:00 hod., a máme ho skladom, expedujeme ho ešte v ten istý deň.

Pokiaľ sa tovar objednáva z výroby, je expedovaný najskôr ako je to možné po jeho doručení na náš sklad, resp. tak, aby bol doručený v dohodnutý deň dodania k zákazníkovi. Výnimočne sa môže z nepredvídateľných dôvodov pri doprave stať, že tovar nie je doručený nasledovný deň od expedície zo skladu distribútora, ale o deň neskôr.

V prípade, že takáto situácia nastane, budeme zákazníka o tom informovať hneď ako sa to dozvieme. Na základe uvedenej skutočnosti je lepšie plánovať ďalšiu manipuláciu s tovarom (napr. montáž) až po jeho doručení, aspoň s jednodňovou rezervou. Vyhnete sa tak prípadným nepríjemnostiam. Navyše, pri podlahovom sortimente je nevyhnutná 24 až 48 hod. aklimatizácia pred samotnou inštaláciou.

Cena za doručenie

Štandardná cena za doručenie tovaru našim zmluvným prepravcom je 5 eur pri hodnote nákupu do 120 eur s DPH. Pokiaľ je hodnota expedovaného tovaru minimálne 120 € s DPH, máte nárok na bezplatnú dopravu.

Čas doručenia

Objednaný tovar doručujeme v pracovné dni PO-PI v čase od 8:00 do 17:00 hod., najčastejšie do 14:00 hod. V prípade neúspešného pokusu o doručenie vykoná vodič nasledujúci deň druhý pokus. Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania vašej objednávky, môžete podľa čísla zásielky vyhľadať vašu zásielku na stránke prepravcu, link obdržíte v e-mailovom avíze deň pred doručením, resp. v deň expedovania tovaru z nášho skladu.

Vykládka tovaru

Ako dodávateľ garantujeme vyloženie tovaru po prvé dvere (vchod do domu, bránka do dvora a pod.) Vodič je obvykle vybavený paletovým vozíkom na prevoz objemného tovaru po rovnom podklade.

Žiadame zákazníkov, aby s ohľadom na množstvo a hmotnosť objednaného tovaru zabezpečili pri vykládke na adrese doručenia manipulačné a priestorové podmienky pre vyloženie tovaru. Pri neprevzatí zásielky, resp. pri opakovanom doručení, je dodávateľ oprávnený účtovať zákazníkovi dodatočné náklady, ktoré mu tým vznikli.

Kontrola a prevzatie tovaru

Odporúčame zákazníkom si tovar pri prevzatí skontrolovať. Zvlášť skontrolovať neporušenosť bezpečnostnej lepiacej pásky, nepoškodenosť obalu - narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu a pod. Prípadné poškodenie, resp. nezrovnalosti so sprievodnými dokladmi nám nahlásiť e-mailom na reklamacie@solidway.sk alebo telefonicky na 041/2858 137.

Pri poškodení zásielky je nutné toto poznačiť do sprievodných dokladov a nechať si ich potvrdiť vodičom. Pokiaľ je možné, vyhotoví zákazník fotodokumentáciu, ktorú nám následne pošle na e-mail. Zápis o poškodení zásielky podpísaný vodičom špedičnej služby nám pomôže zrýchliť proces vybavenia reklamácie.

3. Doručenie zásielky do iných krajín

V prípade záujmu o doručenie zásielky do inej zeme nás prosíme kontaktujte pre zistenie možností prepravy.